Kategorie w sklepie

Główna

Wysyłka kurierem DPD

  Rodzaj przesyłki Ceny Dopuszczalne wymiary Maksymalna waga Dostawa - Polska Dostawa - Europa
            DPD   Odbiór w punkcie -DPD Pickup* 18 zł Maksymalna długość: 175 cm (najdłuższy bok)Wysokość + szerokość + długość <= 300 cm max do 20kg 24h Brak
DPD Krajowa za pobraniem (COD) 25 zł 30 kg 24h Brak
DPD Krajowa Płatność Przelewem 20 zł 30 kg 24h Brak
DPD Międzynarodowa Krsje EU 30 € 30 kg Brak Od 3 do 8 dni



 * - maksymalna waga to 20kg, paczki ważące więcej będą wysyłane z dopłatą pobraniową do wysyłki, o czym klient jest poinformowany meilem

Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 24h po otrzymaniu zapłaty i są wysyłane za pośrednictwem DPD. Przy zamówieniu dostarczymy Państwu link do śledzenia przesyłek w Internecie.

Reklamacja uszkodzonej paczki lub wady jakościowej produktu

Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona w trakcie przesyłania, prosimy spisać w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Uszkodzony towar  prosimy odesłać wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji. UWAGA: Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Brak sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, pomimo dostrzeżenia uszkodzeń w opakowaniu towaru, może utrudnić klientowi dochodzenia roszczenia odszkodowawczego. 

UWAGA: W celu możliwie najszybszego załatwienia sprawy związanej z wystąpieniem szkody istotne znaczenie ma niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki koniecznie razem z oryginałem protokołu szkodowego i 
poinformowanie Działu Reklamacji sklepu o takim zdarzeniu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.

UWAGA: W celu możliwie najszybszego załatwienia sprawy związanej z wystąpieniem szkody istotne znaczenie ma niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki koniecznie razem z oryginałem protokołu szkodowego i 
poinformowanie Działu Reklamacji sklepu o takim zdarzeniu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.

Wymiana niepasujących części

Jeżeli zakupione części nie pasują np. z powodu modyfikacji fabrycznych bądź wtórnych, a zostały poprawnie dobrane (przez naszych konsultantów, na podstawie wszystkich danych pojazdu i producenta części), prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie (UWAGA: towar może zostać do nas zwrócony zgodnie z niżej zamieszczoną instrukcją lub zamieniony na inny tylko w ciągu 14 dni od dnia odbioru paczki). Tak szybko, jak to możliwe WYMIENIMY TOWAR NA INNY (pod warunkiem, że wymieniane części nie nosiły żadnych śladów użytkowania i posiadają oryginalne, nieuszkodzone opakowanie), dokonując ponownej wysyłki części na nasz koszt. W przypadku odesłania towaru bez odpowiedniego zabezpieczenia przed zniszczeniem oryginalnego opakowania części lub stwierdzenia śladów montażu wymienianej części, towar zostanie ponownie nadany na koszt odbiorcy przesyłką kurierską.

Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę sklep dokona zwrotu środków pieniężnych na konto bankowe, wskazane przez Klienta

UWAGA! Zwrotu lub wymiany towaru (bez względu na przyczyny) można dokonać tylko pod warunkiem, że nie był on używany/montowany w oryginalnym opakowaniu; niezniszczonym, bez jakichkolwiek opisów, podpisów i nie oklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca.